EL FESTIVAL HA SIGUT UN ÈXIT!!!

El festival ja ha acabat i podem dir que ha estat un Èxit! Tots els pares i mares, avis i àvies, germans, amics... tota la gentada que vau acudir al pavelló us donem, en nom de l'escola, les gràcies per ajudar-nos a fer caliu i aportar una mica més d'escalfor en un pavelló el qual, sense la vostra assistència, no hauria sigut el mateix.

En mica en mica anirem, de moment des d'aquest bloc, penjant vídeos del Festival.

AQUÍ TENIU EL MEU REGAL DE NADAL PER A TOTES I TOTS ELS QUE DE TANT EN TANT ENTREU EN AQUEST BLOC!!!

DISC NADALES ESCOLA MONTSERRAT 2011



BON NADAL A TOTHOM!!!

PETONS A TOTHOM i FINS L'ANY QUE VE!!!



3 comentaris:

Cris ha dit...

Hola:
Enhorabona pel regal de nadal que has fet als alumnes, segur que els encanta escoltar-se com han cantat al festival. Podries passar-me les lletres i els acompanyaments de les nadales que vau cantar? N'hi han moltes que no les coneixia i m'agradaria poder-les incloure en el programa de nadal d'un altre curs... Moltes gràcies i bones festes.

Cris ha dit...

Hola:
Podries passar-me els audios i les lletres de les nadales? M'agraden molt i moltes no les coneixia. M'agradaria muntar-ne algunes per al proper festival de nadal.
Moltes gràcies i bones festes.

Jordi ha dit...

Hola Cris... l'altre dia ja vaig ajudar a una Cristina i ara una altra!!! :D

La major part de les cançons formen part del disc sobre el Nadal de la Dàmaris Gelabert. Aquí el pots veure:

http://ecom.totsona.com/cat/productes/discs-totsona/digipack/magrada-el-nadal

Jo tant sols he agafat la base instrumental que amb molt bona idea, ella mateixa ha penjat a la seva web.

Aquí la tens:

http://www.totsona.com/descarregues/descarregues.htm

Espero haver-te ajudat!

Publica un comentari a l'entrada