5è canta "El meu Avi"

Aquesta setmana passada, a la classe de cinquè, hem descobert que a Catalunya hi ha molta tradició en cantar Havaneres. Cançons que parlen del mar i de pescadors al voltant d'un bon "cremat" i amb una acordió i/o guitarra.

Aquí teniu una fotografia d'en Joan Garriga, cantant de "La Troba Kung-fú" amb el seu inseparable acordió diatònic. Un bon exemple de com tocar aquest instrument tot i ser d'un estil diferent!!!

















Com no podia ser de cap altra manera, hem escollit cantar "El meu avi". Nosaltres l'hem adaptat una mica i no ha sonat tant marinera, però crec que ens n'hem sortit prou bé!!! ;D

Aquest és un dels vídeos que hem vist en el projector de l'aula de música per descobrir què són les Havaneres al nostre país i què signifiquen per una gran part de la població. En ell es poden veure els principals artistes participants cantant "La Bella Lola" i "El meu Avi":



I aquí teniu el vídeo dels "protas" cantant "El meu avi":



Aquí us deixo un dibuix de l'acordió també per si algú se'l vol imprimir i pintar... ;P



1 comentari:

Anònim ha dit...

¡Me impresionat! Aquesta cançó li agradava molt al meu pare!!!!!!!! però hi han parts que eran molt greu i ells la cantàven en to alt, pero toto i aixì, esta molt bé! FELICITASTS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Publica un comentari a l'entrada